سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقاجان من کربلا نیامده ام

ولی

نسیم خوش بوی آن را هربار که می گویم:

السلام علیک یا اباعبدالله

با تمام جان حس می کنم

و این نه از لیاقت من

که از کرامت توست

تبریک میلاد امام حسین علیه السلام

 هربار که غم مرا فرا می گیرد

نام تورا می برم

و قطره اشکی زلال که به یادت از چشمم جاری می شود و دلم را می لرزاند

آن اندوه را می زداید.

و امروز که روز میلاد توست

من شادمانم

و با غرور فریاد می زنم

ایهاالناس من غلام حسینم و او بهترین اربابان عالم است.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در یکشنبه 90/4/12ساعت 6:58 عصر توسط نسیم سحرگاهی
    نظرات دیگران()

    به نام خدا

    پناه بر خدا از نفس و از شیطان که ادم رو دعوت می کنن برای لحظه ای خوشی ، عذاب الهی رو به جون بخره!

    راستی کی طاقت عذاب جهنم رو داره؟؟



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در پنج شنبه 89/4/3ساعت 3:34 عصر توسط نسیم سحرگاهی
    نظرات دیگران()

    به نام یکتا پروردگار  

    الحمدلله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هدانا الله

    نگاهی به اطرافم می اندازم. در خانواده ، شهر و کشوری زندگی می کنم که مرا به سوی ایمان به خدا دعوت می کند. به راستی اگر من در این شرایط قرار نداشتم، آیا می توانستم حقیقت را دریابم؟

    اگر خدا هدایتم نمی نمود، هم اکنون چه آئین و مذهبی داشتم؟ در حالی که شیطان و لشکریان بر انسانها می تازند، این همه فرقه و گروه منحرف، بیراهه های منتهی به هلاکت و هیاهوی عقاید باطل از هر دری به روی انسان گشوده شده است، چه کسی می تواند بر نفس خود متکی باشد و نجات و رستگاری را در جایی غیر از پناهگاه هدایت الهی بیابد؟

    بهتر است نگاهی از بالا به موقعیت خود بیاندازیم. مطلب ذیل برای نگران شدن نسبت به  انحرافی که هم اکنون بسیاری از جوانان را در کام مرگبار خود کشیده و شاید برای همیشه آنها را محروم از سعادت نموده است، کافی است. فرقه هایی که اگر من قبل، ایمانت را به خدا نسپرده باشی، با سر انگشتی تو را در هم می کوبند. و در پس صورت ظاهر فریبشان ، جهنمی بی زوال را برایت مهیا کرده اند. 

     

    خبر برگرفته از روزنامه خراسان مورخ 27/06/87:

    ورود بیش از 50 فرقه و گروه شیطان پرستی به کشور

    بیش از 50 فرقه و گروه تخدیری(شیطان پرستی) به ایران وارد شده اند که نیمی از آن ها(25 فرقه) فعال اند و اقدام به ترجمه، چاپ و توزیع حدود 200 عنوان کتاب در این زمینه کرده اند.

    در جهان بیش از 4 هزار فرقه تخدیری وخرافه پرستی به وجود آمده است که غرب و به ویژه آمریکا خاستگاه و بستر اکثر آن هاست. ماموریت اخیر این افکار وارداتی اسلام ستیزی، مسلمان گریزی و تخدیر اصول پاک ناب محمدی صلی الله علیه و آله و نفی واژه های ایثار و شهادت است. یکی از فرقه های انحرافی تحت عنوان« TSM» توسط فردی به نام« الف» که خارج از کشور زندگی می کند، هدایت می شود. این فرد که با لابی صهیونیست ها مرتبط است، محبوبیت زیادی در بین جوانان دارد و صدها جوان در کلاس های او شرکت می کنند و در مقابل او اشک می ریزند و به گناهان خود اعتراف می کنند. فرد دیگری به نام « الف.ر» که زادگاهش یکی از شهرستان های کشور است، دارای تعدادی مرید می باشد که برای مراد خود حاضرند هر کاری بکنند. دختران زیادی به خاطر او ازدواج نمی کنند و ادعا می کنند او همسر عرفانی آن هاست و او نیز ادعا می کند مرده را زنده می کند و اغلب در تاریکی زندگی می کند.

    اصول مشترک این گروه ها انحراف از ادیان حنیف و التقاط در اعتقادات و وعده های کاذب و سوء استفاده از گرایش جوانان به مبداء هستی و سوء استفاده جنسی می باشد. به تازگی گروه هایی تحت عنوان شیطان پرست که اعضای آن دارای انحرافات فکری و جنسی هستند، با هدایت سایت های بیگانگان در کشور در حال شکل گیری است. این گروه ها ضمن برگزاری مراسم خاصی، تبلیغ پوشیدن لباس خاص به عنوان لباس مقدس منقوش به نمادهای شیطان پرستی، از گردن بند (صلیب شکسته یا صلیب برعکس) انگشتر با نقوش استخوانی و جمجمه انسان استفاده می کنند و در برگزاری این مراسم ضمن شرب خمر، به رقص و پایکوبی اقدام می کنند.

    آنان بر این باورند که باید بر خلاف ادیان به ویژه اسلام عمل کرد و با انجام اعمال دلخواه و کارهای خلاف، دنیا را به هرج و مرج و آشوب کشاند.

    وی با اشاره به این که افراد عضو این گروه در برخی رشته های ورزشی مهارت خاصی دارند و به منظور جذب نوجوانان و جوانان هنگام ورزش از موزیک های خاص شیطان پرستی (متال و هوی متال) استفاده می کنند. این گروه ها دارای کتاب هایی به زبان لاتین هستند و با تجمع در پارک ها و تفرجگاه ها در خصوص رخدادهای جدید در کشور در رابطه با شیطان پرستی بحث و گفت و گو می کنند.

    گروه های منحرف و شیطان پرستی با چاشنی جاذبه های کاذب مثل اعتیاد از میان جوانان یارگیری می کنند.

    جوانانی که به عضویت این گروه ها در می آیند، گرفتار ورطه ای می شوند که بازگشت از آن امکان پذیر نیست؛ چرا که این گروه ها با عقاید مسموم و انحرافی خود مسائل دنیوی و اخروی جوانان را مورد هدف قرار می دهند و حتی آن ها را به انحرافات فکری و جنسی می کشانند.

     

    خدایا بر ما رحم کن و این نعمت هدایتت را از ما دریغ مدار.

    امین یا رب العالمین 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در شنبه 87/8/4ساعت 11:32 عصر توسط نسیم سحرگاهی
    نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    جوانی را برای خودسازی فکری و روحی و جسمی مغتنم بشمارید.با قرآن عزیز انس بیابید و در آن تدبر کنید. نماز را با توجه و حضور بگزارید.

    والسلام علیکم
    سید علی خامنه ای



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در پنج شنبه 86/2/13ساعت 11:23 عصر توسط نسیم سحرگاهی
    نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    نگاه به نامحرم تیری است از ناحیه شیطان که به قلب مومن می نشیند.

    یا علی



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در سه شنبه 86/2/11ساعت 1:45 عصر توسط نسیم سحرگاهی
    نظرات دیگران()

       1   2      >
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نتیجه مذاکرات
    یا زینب کبری سلام الله علیها
    اوضاع این روزهای ما
    فرق ما با شما اینست:
    دلایل جالب حمید داوودآبادی برای رای دادن به دکتر سعید جلیلی
    ویژه نامه نشریه اصولگرا با عنوان \چرا جلیلی؟\ منتشر شد + دانلود
    [عناوین آرشیوشده]